Laatste 2 maanden - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Manon Terpstra - WaarBenJij.nu Laatste 2 maanden - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Manon Terpstra - WaarBenJij.nu

Laatste 2 maanden

Blijf op de hoogte en volg Manon

26 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven. Ik heb het erg druk met niks doen dus vandaar. Haha nee grapje. Ik zal eens vertellen hoe de afgelopen weken weer verlopen zijn.

Mijn laatste blog was nog voor oud&nieuw zie ik net. Wow dat is wel erg lang geleden. Natuurlijk hebben wij ook oud&nieuw goed gevierd hier. Dit hebben we namelijk gedaan met een poolparty. Om 11 uur was het nog lekker om in het zwembad te springen. Ik ben nog met een paar “de straat” op gegaan om te kijken hoe ze het hier vieren maar als snel kwamen we er achter dat eigenlijk iedereen al naar huis ging helaas! Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik daarna nog heb gedaan in mijn vakantie. Waarschijnlijk uitgaan, slapen, eten en in de tuin liggen.

Toen was helaas de vakantie weer voorbij en begonnen we weer. De eerste week hadden we een soort holiday program bij de creches en ’s middags een after school program. Ik ben ook deze week begonnen met het schilderen van de container en zoals je waarschijnlijk al had gezien is die nu af aan de buitenkant. Daarna heb ik eigenlijk mijn laptopje weer tevoorschijn gehaald om mijn onderzoeksrapport af te maken.

Verder heb ik weer aardig wat feestjes gehad. Helaas een aantal afscheidsfeestje. Er zijn aardig wat mensen weggegaan of die bijna weg gaan . Maar ook een mooi verjaardagsfeestje met lapdance en al!

Naja eigenlijk heb ik dus niet zoveel spannends te vertellen. Behalve dat ik een beetje ben aangekomen dus het zou kunnen dat als ik terug ben dat je me niet helemaal meer kent. En verder gaat alles goed eigenlijk!

Nou de groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 11 Aug. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 3635

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 29 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: